Supergrappig / origineel jammer dat die uit is.

Patrickdu 11 april 2021
Mijn dochter van 9 heeft dit boek in 2 dagen uitgelezen en ik hoorde haar regelmatig hard lachen. Het enige teleurstellende voor haar was dat ze hem al uit heeft. (Zullen die dwarsliggers wel zijn).
Mijn nieuwsgierigheid was geprikkeld en werd dik beloond want heb hem daarna ook gelezen. Kan maar 1 ding zeggen... 1 grote aanrader.
Humor, origineel , mooie illustraties en stevig boek.
Het verklaart ook zoveel in mijn leven, helemaal geen brute pech! Gewoon die dekselse dwarsliggers!
Leuk voor de categorie 6 jaar om voor te lezen en de leeftijd daarna om zelf te lezen. Ho(o)p dat deze schrijver nog veel meer van dit soort boeken gaat schrijven.

Meer recensies van Patrickdu