een leesfeest voor onze eerste lezertjes

Pederebooksandtravel 11 augustus 2024
Wat een leuk boek is “de boevenbende”. Een wolf, een piranha, een slang en een haai willen bewijzen dat ze helemaal niet zo slecht zijn. Ze besluiten om vanaf nu alleen maar goede dingen te doen en om te starten gaan ze tweehonderd honden bevrijden in een sterk beveiligd asiel. Wat een zot avontuur met veel grappige momenten.
Wat een prachtig boek voor de lezertjes vanaf 6 jaar. We vinden op elk blad maar enkele zinnetjes tekst in de meest mooie verschillende kunstige letters. Dit samen met heel mooie, kleurrijke tekeningen maakt het voor onze beginnende lezertjes tot een echt leesfeest.

Meer recensies van Pederebooksandtravel