een boek dat je wil lezen zonder te stoppen

Pederebooksandtravel 20 augustus 2024
✨✨✨recensie ✨✨✨

Na hun avontuur in Fort Swartfuyr zijn Guyime en zijn gezellen op weg in de Zee Der Zuchten, de meest woeste zee van de vijf gekende zeeën . Ze zoeken naar het mythisch, immer bewegend eiland van de tovenaar Calvijn Arkelion. Op dit eiland zou Arkelion de Zeven Zwaarden gesmeed hebben en er Lakorath en de andere demonen in gevangen hebben. Omdat het gerucht gaat dat het eiland vol schatten ligt, is er menig piraat naar op zoek en met de hulp van de kaper Shavalla proberen ze de piraat der piraten, De Zwarte Rover, te ontlopen.
Onderweg roepen ze onbedoeld uit de diepste troch van de zee nog een gigantisch allesverslindend zeemonster op. En dit zeebeest is uit op een hapje.

In dit verhaal volgt er actie na actie zonder enige vertraging in snelheid en komen we te weten waarom de zeven zwaarden zijn gesmeed. Een zeer oud plan wordt duidelijk. Dit boek wil je lezen zonder onderbreking.

⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Pederebooksandtravel