een toppertje

Pederebooksandtravel 03 augustus 2024
✨✨✨recensie ✨✨✨

In “ het spontane liefdescontract” leren we Poppy kennen. Zij baat een restaurant uit maar de zaken lopen niet zo goed. Op liefdesvlak is het ook niet al te best want Poppy heeft een gebroken hart van een complexe ex-liefde waar ze nu nog altijd de gevolgen van draagt. Wanneer ze wachtend op een koffie pijnlijke opmerkingen krijgt van een vroegere klasgenoot kan ze niets anders doen dan de man achter haar, de beroemde sterhockeyspeler Dallas Burke, als haar vriendje te bombarderen.
Wanneer hij hier ook in meegaat start er een nieuw begin voor Poppy. Want hij kan ook hulp gebruiken om zijn imago wat op te krikken. Ze besluiten een contract af te sluiten en een nep-romance aan te gaan. In een klein stadje als Loveland worden ze al snel tot het nieuw koppeltje van het jaar aanzien.
Ze ondervinden al snel beiden de voordelen van de nep-liefdesrelatie. Maar wat als het blijkt dat er toch meer is dan enkel een nep-relatie?
Wat een heerlijke, spontane feelgood heeft Courtney Walsh hier neergezet. Een luchtige, vlotte schrijfstijl met een beetje humor maar ook wat drama komt hier in voor, beide personages hebben een rugzak mee uit hun verleden. Hierdoor krijgt het verhaal de nodige diepgang.
Alhoewel Poppy en Dallas twee uitersten zijn toch passen ze goed bij elkaar en vullen ze elkaar aan. Deze twee hoofdpersonages zijn heel goed uitgewerkt. Je sluit beiden direct in je hart.
Wat heb ik van deze feelgood genoten !

Meer recensies van Pederebooksandtravel