heden en verleden komen samen

Pederebooksandtravel 31 augustus 2024
In “Iedereen is uitverkoren” volgen we het verhaal van Farah en haar twee zussen. Het verhaal start in hun kindertijd waar Farah haar angsten had en deze niet kon plaatsen noch vertellen. Enkel tegen haar fee kon ze haar verhaal kwijt. We gaan op een redelijk snel tempo verder in het boek over hun jeugd naar het volwassen worden en kinderen krijgen. Farah blijft met bepaalde angsten zoals angst om in een ziekenhuis te bevallen zitten. Waar komt dit vandaan. Stelselmatig merken de drie zussen dat er een link bestaat met het verleden en dat ze ook in de mogelijkheid zijn om terug te keren in hun vorige levens. Ze moeten maar één ding doen en dat is hun hart open stellen. Ze gaan op zoek naar antwoorden. Zo komen ze te weten wie ze geweest zijn in de verschillende levens die ze gehad hebben en wat er gebeurd is.
Daar ikzelf ook geloof in spiritualiteit en reïncarnatie vond ik dit een heel mooi boek. Je gaat er snel door daar het boek maar 144 blz heeft. De klemtoon van dit boek is dat wat er in je vorige levens gebeurd is invloed hebben op je huidige leven.

Meer recensies van Pederebooksandtravel