een boek waar je blij van wordt

✨✨✨recensie ✨✨✨

In het eerste deel van de “Hope Island serie” leren we Brenda kennen. Ze zit in een moeilijke periode van haar leven. Ze is blut en leeft op haar laatste kommen havermout. Maar hopelijk is er beterschap in zicht want ze mag maandag gaan solliciteren bij “Umbrella Foundation”. Plots staat er een knappe, dakloze man Zach voor haar deur. De sympathieke Brenda biedt hem niet alleen haar laatste kom havermout aan maar ook een slaapplaats. Ze genieten van elkaars gezelschap. Ze voelen dat ze een bijzondere klik hebben en al snel vliegen de vonken over. Maar Brenda’s verleden speelt haar parten. Gelooft zij nog in echte liefde ? En als het dan blijkt dat Zach ook een rugzak vol geheimen heeft…..
De boeken van Holly Martin zijn altijd heel leuk om lezen. Hier ook weer werd ik direct meegezogen in een leuk zomers verhaal. De personages zijn zeer goed uitgewerkt. Ook hoe de mensen rondom Bella omschreven worden en hoe er over Hope Island geschreven wordt waan je je er precies op vakantie.
Een vlotte en prettige schrijfstijl en een nodige portie humor en romantiek doen je door het boek heen vliegen. Een echte feelgoodroman waar je na het lezen een goed gevoel overhoudt.
Ik kijk alvast uit naar deel 2 “Zomer op Buttercup Beach” dat in september verschijnt.

Meer recensies van Pederebooksandtravel