Een beladen verschrikkelijk verhaal over misbruik van een kind

✨✨✨ recensie ✨✨✨

Neige Sinno werd tussen haar zevende en haar veertiende systematisch sexueel misbruikt door haar stiefvader. Volgens hem wilde hij zo de liefde van Neige verkrijgen. Uiteindelijk verteld Neige alles tegen haar moeder en in 2000 spannen ze een proces aan waarbij de stiefvader veroordeeld wordt tot negen jaar gevangenisstraf. Jaren later schrijft Neige haar vreselijk verhaal. Ze reflecteert wat ze heeft meegemaakt en probeert ook de gedachten van haar stiefvader waarom hij dit gedaan heeft op papier te zetten. Een huiveringwekkend boek over een kind dat eigenlijk beschermd zou moeten worden door een volwassene maar hier in tegenstelling misbruikt wordt.
Ik vond dit een heel beladen boek wat eigenlijk niet anders kan door het verschrikkelijke onderwerp. Het is een verhaal dat voor mij niet vlot wegleest.

⭐️⭐️⭐️,5

Meer recensies van Pederebooksandtravel