een vlotte zomerse feelgood

✨✨✨recensie ✨✨✨

Dit boek gaat over Russ en Aurora. Twee mensen met de nodige bagage. Zij ontmoeten elkaar op een feestje en het eindigt in een onenightstand. Russ gaat naar op een zomerkamp werken als begeleider. Hij wil zo ver mogelijk van huis zijn. Hij komt daar Aurora terug tegen en ze worden zelfs nog in dezelfde groep ingedeeld. Aurora gaat naar het zomerkamp voornamelijk om zich thuis te voelen. Want dit gevoel krijgt ze niet bij haar ouders. Op het kamp geldt een voorname regel : begeleiders mogen geen relatie met elkaar aangaan. Maar kunnen Aurora en Russ hen aan deze regel houden. Aurora houdt niet van regels. Al snel worden deze twee tot elkaar aangetrokken. Er is enorm veel chemie tussen Russ en Aurora. Maar beiden dragen heel veel pijn uit het verleden mee. Samen beleven ze heel wat avonturen op het kamp maar zijn ze ook in staat om hun bagage van het verleden onder ogen te zien en te lossen om samen een toekomst te hebben.
Het is een heel vlot geschreven verhaal alhoewel ik in het begin het toch moeilijk vond om in het verhaal te komen. Voor mij persoonlijk is het boek een beetje te lang uitgetrokken. Maar toch een leuk zomers verhaal.

Meer recensies van Pederebooksandtravel