Gestrikt in een web van leugens.

Peter Marks 25 juni 2024
Je zult maar geconfronteerd worden met een meisje dat een briefje in je hand frutselt met daarop de kreet: ”Help me”. Dan probeer je toch te helpen? Dat deed Roosmarijn, als advocaat, ook. Roosmarijn trok zich het lot van dat meisje aan en voelde zich geroepen om achter de kerel en het meisje aan te gaan. Dat had zij beter niet kunnen doen. Want Roosmarijn komt daardoor is een situatie terecht waar zij in haar stoutste dromen nooit terecht had willen komen.

HELP ME, werd geschreven door ILSE RUIJTERS en in 2024 uitgegeven bij Ambo|Anthos, Amsterdam. Dit is het eerste boek dat ik van deze auteur las en heb daar geen spijt van. Deze psychologische thriller heeft de auteur vlot en eigentijds geschreven. Hoewel ik op enig moment de draad kwijt was, kon ik het weer snel oppakken. Het betreft een enigszins voorspelbaar maar ook een boeiend verhaal. Jammer dat het zo abrupt stopt.

Meer recensies van Peter Marks