de jager variant deel 2 - Het Dame Eindspel. perfect vervolg. zeker beter dan deel 1

petra 29 september 2021
Het vervolg op Narrenmat van Ron Hartman van Het Narrenmat heeft werkelijk mijn verwachtingen overstegen. deel 1 is zeker geen boek voor een beginnende lezer, maar deel 2 daarentegen is absoluut een stuk duidelijker en makkelijker te volgen.
Het verhaal van Erik de Jager gaat verder op een ander vlak maar is zeker een vervolg op deel 1.
Er komen een paar personages bij maar die personages worden uitgebreider gevolgd, waardoor je beeld in het verhaal makkelijker te plaatsen valt. Leuk is dan ook eigenlijk dat je Erik al een beetje hebt leren kennen en je verwachtingen betreft Erik gaat krijgen.
wat gaat er verder gebeuren in het verhaal.
lukt het Erik wat hij nog wilt bereiken of gaat hij grotere obstakels tegenover zich krijgen.
zal het recht zegevieren? al die vragen worden beantwoord in deel 2.
als je deel 1 gelezen hebt en twijfelt om aan deel 2 te beginnen kan ik alleen maar zeggen: DOEN.

Meer recensies van petra