Uitgedokterd

PetraL1978 14 april 2024
Wat een indrukwekkend en aangrijpend verhaal! Het is een echte pageturner, die ik niet los kon laten. Ik wilde weten hoe het afliep.

Het verhaal is geschreven vanuit drie hoofdpersonages; moeder en journaliste Eveline, Justus de chirurg en arts en Ferdinand arts en afdelingshoofd. Alle drie de personages, maar zeker ook de andere personages in het verhaal zijn heel realistisch neergezet. Waardoor het verhaal heel echt bij je binnen komt. De drie hoofdpersonages, zoals Eveline die het meest in het verhaal voorkomt, zijn goed uitgewerkt.

Uitgedokterd is een originele en zeer goede thriller.Het is erg vlot, levendig geschreven. Antoinette Kalkman weet verhaal zo te schrijven, dat je blijft lezen. Het zorgt voor een intrigerend en krachtig totaal met verrassend wendingen en een ijzersterk plot.

Antoinette schrijft en VrouwenThrillers.nl Dank je wel voor deze spannende thriller.

Ik geef het 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van PetraL1978