3 prachtige verhalen

Pleuntje Hijman 21 september 2024 Boekverkoper
Nadat ik vorig jaar de prachtige boekjes Pleegkind en Dit soort kleinigheden van Claire Keegan had gelezen, was ik blij dat er weer een nieuw boekje in Nederlandse vertaling verscheen. In Op het allerlaatste moment staan 3 verhalen, over mannen en vrouwen.
Het eerste verhaal gaat over een man die terugblikt op zijn relatie. In het tweede betrekt een vrouw een schrijvershuis om daar haar verhaal te schrijven en in het derde verhaal vraagt een gelukkig getrouwde vrouw zich af hoe het zou zijn om met een andere man te slapen. Keegan weet in korte tijd een sfeer op te zetten en een afgerond verhaal te schrijven.
Deze korte verhalen zijn grote verhalen in een beperkte omvang, mooi!
En als deze verhalen bevallen, lees dan vooral ook de eerder genoemde boeken, net zo mooi!

Meer recensies van Pleuntje Hijman