Waarom toch altijd die eindes?

PollyEvaHatloy 04 oktober 2024
Geen idee waarom, maar ik had weer eens zin in een boek van Charlotte Link. Tegen beter weten in eigenlijk, want na het lezen van de Kate Linville-serie weet ik inmiddels dat deze auteur fantastische verhaallijnen en personages neerzet, om vervolgens de eindjes net niet lekker en veel te langdradig aan elkaar te knopen.

'Wraak' begint veelbelovend. Spannend, met heel mooie en zelfs aangrijpende verhaallijnen. Ik dacht nog, zal dit boek de uitzondering op de Charlotte Link-regel zijn?

Maar nee. Het einde van dit boek is zelfs nog langdradiger, ongeloofwaardiger en onbevredigender dan dat van alle Kate Linville-boeken.

Toch nog drie sterren, voor de hartbrekende geschiedenis van het jongetje "Nobody".

Meer recensies van PollyEvaHatloy