Een heerlijk boek vol leuke oefeningen voor hond en baas!

Priscilla 24 oktober 2024
In ‘Hersenwerk voor honden‘ krijgen we middels een fijne inleiding informatie over honden, de cognitie van de hond, training, verschillende soorten karakters en leeftijden en wat basis informatie.

Al deze informatie is begrijpelijk en toegankelijk geschreven en daarnaast absoluut van belang om het beste uit de samenwerking met je hond te halen.

Want samenwerken met je hond gaat het beste als je elkaar begrijpt (of op zijn minst een poging doet).

Verder krijgen we van Claire wat informatie over mogelijke uitrusting voor tijdens het trainen met je hond en natuurlijk het advies om met de basis te beginnen.

In de hoofdstukken die daarop volgen, krijgen we op verschillende gebieden leuke voorbeelden van opdrachtjes en trainingen om samen met je hondenkind te doen.

En hier heb ik zelf echt oprecht van genoten!

‘Hersenwerk voor honden‘ bevat fijne leesbare basisinformatie die je als baas helpt bij een goede voorbereiding.

De rest van het boek staat vol leuke trainingen en opdrachten waarmee je samen met je harige vriend aan de slag kan!

Helder uitgelegd met fijne tips & tricks.

Voldane honden kinderen gegarandeerd en wat mij betreft een aanrader voor iedere hondenouder!

Meer recensies van Priscilla