De beste klas van de hele wereld

Priscilla1987 19 augustus 2024
-- Marie zit op de beste school van de hele wereld, met ook nog eens de allerliefste juf van de hele wereld. Op een dag wordt de klas uitgenodigd om een week te ruilen met een andere klas. Een week lang zitten ze op een andere school met een juf die ze niet kennen. Ze vertrekken naar Laren. Daar logeert elk kind een week lang bij een andere familie. Marie heeft het geluk dat ze in een villa komt, met een zwembad, een tennisbaan en paarden. Dit wordt zeker de beste week uit haar hele leven. Denkt ze …--

Dit is alweer het vierde deel uit De beste school serie.
Zowel mijn jongste dochter als ikzelf vinden deze serie echt heel erg leuk om te lezen.
Het leest gemakkelijk weg door de korte hoofdstukken en de leuke zwart/wit illustraties erbij.
Zo is het een leuk boek om zelf te lezen maar ook om voor te lezen als ouder of leerkracht.

Manon Sikkel heeft een humoristische en levendige schrijfstijl die je meeneemt in de schoolavonturen van Marie en haar klas en natuurlijk de geweldige juf Rachida.
Het is een verhaal met diversiteit,humor en herkenbaarheid.

Wij hopen op nog veel meer delen uit deze leuke serie.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987