De donkerste nacht

Priscilla1987 23 september 2024
Dit was mijn eerste kennismaking met Chloë.
De donkerste nacht is het eerste deel uit de Kate en Sophie serie.
Het is een hele spannende, meeslepende en emotionele verhaallijn. Het blijft spannend door de afwisseling van verhaallijn tussen Kate en Sophie maar ook door de fijne balans tussen het emotionele gedeelte en het recherche werk.
Chloë heeft ook gebruik gemaakt van meerdere plottwists en op het einde een mooie cliffhanger.
Chloë heeft een fijne, vlotte, gedetailleerde en beeldende schrijfstijl. De sfeer op de motorclub, maar ook het spannende undercover onderzoek en het romance gedeelte zag ik voor mij. Het was net alsof ik naar een politie serie keek.
Het verhaal heeft mooie personages met een mooie vriendschap tussen Kate, Sophie en Marc. Maar ook Esra heeft mijn hart gestolen en op een bepaald moment mij een brok in mijn keel bezorgd.
De personages zijn goed uitgewerkt. En de gevoelens en emoties zijn voelbaar voor de lezer.

De donkerste nacht is een super goed eerste deel van een serie. Zeker een aanrader om te lezen.
Ik vond het zo goed dat ik zelfs de paperback heb besteld na het lezen van het ebook.
Chloë heeft er een fan bij.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987