De jacht op de dierendief

Priscilla1987 13 september 2024
-- Floris werkt als vrijwilliger op de dierenambulance. Samen met zijn huisdier, Meneer Tortellini de slang, beleeft hij de spannendste avonturen.
Floris ontdekt dat er een dierendief actief is in de stad waar hij werkt. Er verdwijnen steeds meer dieren. Floris en Meneer Tortellini gaan op jacht naar de slechterik en proberen alle dieren weer veilig naar hun eigen omgeving terug te brengen. Zal dat ze lukken?--

De jacht op de dierendief is een leuk kinderboek vanaf ongeveer 9 jaar.
En een erg fijn boek om ook zelf te lezen doordat het in een graphic novel vorm is geschreven.
Tussen de tekst door staan leuke zwart/ wit illustraties. Er word gespeeld met de tekst door het af te wisselen in dikgedrukte letters en normale letters .
En er is gebruikt gemaakt van ' Wist je dat' stukjes .
Hierin word uitleg gegeven over bepaalde dieren.

Een erg leuk, avontuurlijk, spannend en leerzaam kinderboek voor echte dieren liefhebbers.
⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren van mijn dochter

Meer recensies van Priscilla1987