Fabulant

Priscilla1987 19 oktober 2024
Ik vind de cover erg mooi en kleurrijk. Het is erg uitnodigend. Erg leuk gedaan zo met alle elementen op de cover die voorkomen in het verhaal.

Marloes Kemming heeft een beeldende schrijfstijl waardoor je de werelden, de reis en de personages voor je ziet. Wel moest ik even in het verhaal komen. Soms vond ik het wat langdradig.
Hoofdpersoon Isa is een realistisch en herkenbaar tiener meisje dat avontuur wil en het vooral al snel saai vind als er geen wifi is. De jonge lezers zullen zich goed in haar kunnen verplaatsen.

Fabulant is een origineel, avontuurlijk, fantasierijk, magisch en spannend kinderboek voor lezers vanaf ongeveer 10 jaar.
Ik vind het zelf lastig om een rating te geven omdat ik dit boek vanuit mijzelf heb gelezen. Ik vond het soms wat langdradig en kon het boek makkelijk aan de kant leggen. Maar ik vind het ook een mooi boek met een beeldende verhaallijn met avontuur,spanning en fantasie. En ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat in het tweede deel.
Daarom geef ik 3,5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987