Geef me een teken

Priscilla1987 15 september 2024
-- Pippa runt een succesvol influencerbureau. Ze werkt hard, heeft een mooi appartement en lieve vriendinnen. Toch voelt ze zich onrustig, alsof ze haar leven op de automatische piloot leeft. Zeker nadat haar vorige relatie op een hele vervelende manier is geëindigd.
Wanneer Pippa wordt uitgenodigd voor een spirituele retraite, neemt ze de uitnodiging aan. Haar vriendinnen zijn verbaasd. Mediteren, stiltewandelingen en yoga zijn toch niets voor de nuchtere Pippa, die zo van zekerheid en controle houdt?
Maar deze zomer heeft het universum een heel ander pad in gedachten voor Pippa. Ze gaat op een magische zoektocht en komt niet alleen zichzelf, maar ook chef-kok Joris tegen...--

Dit is het debuut van Michon, wat meteen een trilogie gaat worden. Super leuk!

Michon heeft een vlotte,fijne en beeldende schrijfstijl. Ik zag meerdere scènes voor mij gebeuren waarbij ik meerdere malen hardop heb zitten lachen.
Het is een mooie,romantische en humoristische verhaallijn met een hele mooie opbouw.
Het proces dat Pippa ondergaat vind ik erg goed beschreven. Pippa zelf vind ik ook een mooi en herkenbaar personage. De vriendinnen zijn super leuk samen. Alle 3 een heel ander leven maar toch samen heel hecht met elkaar.

Geef me een teken is een erg leuk,romantisch en humoristisch feelgood tussendoortje over zelfontwikkeling, vriendschap en liefde.
Het maakt je nieuwschierig naar de volgende delen in deze serie.

Ik ben erg benieuwd naar de verhalen over Bo en Hanne.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987