Hart te huur

Priscilla1987 19 juni 2024

Hart te huur is geschreven door 5 auteurs van De Verhalenfabriek. Elke auteur heeft een personage geschreven. Ik vind het erg knap dat 5 verschillende auteurs een mooi verhaal hebben geschreven.
Alle auteurs ken ik van hun eerdere verhalen en toch wist ik maar van 2 auteurs welk personage ze hadden geschreven.

Op het begin moest ik er even inkomen en goed de personages onthouden. Maar hoe verder ik kwam in het verhaal, hoe beter ik de meiden uit elkaar kon houden doordat je ze steeds beter leert kennen.
Doordat je ze steeds beter leert kennen krijg je meer begrip voor hun keuzes en reacties, en ga je ze ook allemaal even leuk vinden.
Ik vind het een hele leuke en mooie verhaallijn met een mooie boodschap dat alles met zelfliefde begint.
Erg mooi dat de vijf meiden samen komen door één situatie en hier ook een mooie vriendschap uit ontstaat.
Hart te huur is liefdevol, verrassend en humoristisch.
Een verhaal over ( zelf) liefde en vriendschappen.
Hopelijk komen deze auteurs nog eens samen om samen een verhaal te schrijven.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987