Herfstmaan

Priscilla1987 22 september 2024
- De afgelopen vier jaar waren nogal wervelachtig voor Alyssa, sinds zij zichzelf probeert te herontdekken na haar succesvolle carrière als topsportster. Met de juiste kwalificaties begint zij nu aan een nieuwe fase in haar leven, maar dat blijkt moeilijker dan gehoopt. Oude routines maken plaats voor nieuwe gewoontes, wanneer er plotseling een knappe bekende van haar tweelingzus haar leven binnen dwarrelt. Iemand die het comfortabele, burgerlijke leven dat Alyssa voor ogen heeft zonder enige moeite weet te verwarren en te verwarmen. In de gouden gloed van vallende herfstbladeren laat niet alleen deze onstuimige man gevoelens oplaaien, maar weten ook vele elegante kleine dames en een intelligente tiener haar hart te veroveren. De herfstwind brengt een frisse verandering met zich mee, maar langzaam leert zij dat regen een zegening kan zijn.-

Eline Manasseh heeft weer een prachtige cover voor haar tweede novelle. Eerder schreef zij namelijk Lentezon. Het is zeker een aanrader om eerst Lentezon te lezen zodat je wat meer achtergrond informatie hebt over Alyssa en haar tweelingzus Olivia.
Dit is echt een mooie novelle om in deze aankomende herfstdagen te lezen met een lekker kopje chocomelk, thee of koffie. Herfstmaan heeft een mooie romantische verhaallijn met humor erin verwerkt.
Een verhaal over liefde, familie en je opnieuw open stellen.
Hoofdpersoon Alyssa is goed beschreven en je leert haar goed kennen. Brendan en zijn kinderen zijn meer oppervlakkig beschreven maar toch krijg je er een goed beeld van en maakt het je nieuwschierig om meer te weten te komen. Ik vond het erg mooi om te lezen hoe Alyssa zich steeds meer begon open te stellen na haar laatste relatie.
Kleine Ita steelt toch wel de show in het verhaal, wat een geweldig leuk kind.
Ondanks dat het een lief en romantisch einde heeft ben ik toch erg benieuwd hoe het verder gaat.
Nu weet ik dat er nog een verhaal over Cody komt en dat maakt mij weer nieuwschierig of daarbij de overige personages ook weer aan bod komen zodat je ook daarvan weet hoe het afloopt.

⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987