Het boekevent

Priscilla1987 17 september 2024
De verkeerde indruk - Cynthia Zwagemaker
Lis leest geen boeken en is al helemaal niet bekend met de boekenwereld, maar toch besluit ze haar beste vriendin te hulp te schieten op een boekevent. Lis krijgt de taak om de bekende auteur Lexi de Groot op te halen, maar dit verloopt niet zo soepel als ze had verwacht. Met alle liefde geeft ze daarvan de schuld aan die irritante man die ze in de lift van het hotel tegenkomt.
- Ik ken Cynthia al van haar vorige verhalen dus was heel erg benieuwd of ze haar humor ook in dit verhaal heeft verwerkt. Het antwoord daarop is: JA!
Cynthia heeft een geweldig verhaal neergezet met humor en romantiek. Is het voorspelbaar? Ja maar is dat erg? Nee! Sterker nog het verhaal had van mij veel langer mogen zijn.

De surpriseparty - Martine Hoogschagen
Anouk wil stiekem een surprise-birthdayparty voor haar vriend John organiseren. Ze gebruikt een boekevent als alibi en vertrekt ’s morgens in alle vroegte met een tas vol boeken, om deze zogenaamd te laten signeren. Helaas voor haar loopt de dag niet helemaal als gepland en komt ze zelf voor een aantal verrassingen te staan.
- Ook Martine ken ik van haar vorige boeken. En ook dit verhaal leest weer lekker vlot weg. Martine heeft een mooie verhaallijn neergezet dat zowel romantisch als verrassend is. Wat ik erg origineel vind is dat Martine het thema ' het boekevent' erg leuk heeft verwerkt als alibi. Ook de rol van de schoonmoeder vond ik erg mooi beschreven.

Het debuut - Loraine Ots
Macy’s droom komt uit als ze wordt geselecteerd voor het Romance Booklovers Event. In een dronken bui besluit ze Michael, het knappe covermodel van haar debuut, uit te nodigen voor het event. Hij blijkt alleen niet zo aardig als Macy had verwacht. Samen met haar beste vriendin Iris, probeert Macy er toch een leuke dag van te maken. Maar wat doet de aantrekkelijke fotograaf Levi op het event?
- Dit is het debuut van Loraine wat je echt niet zou zeggen. Echt heel goed gedaan! Wat ik erg leuk vind is dat de titel ook het debuut is. Het is romantisch maar ook zeker een humoristisch verhaal. Hardop gelachen om Levi in het steegje.

Meer recensies van Priscilla1987