Huis van de herfst

Priscilla1987 08 oktober 2024
Dit was het eerste boek dat ik las van Sandra, maar zeker niet de laatste.
Niet alleen van de cover krijg je cozy herfst vibes maar ook zeker van het verhaal zelf.
Sandra heeft een fijne ,vlotte en beeldende schrijfstijl en maakt gebruik van korte hoofdstukken wat ik zelf altijd erg fijn vind. Door de beeldende schrijfstijl zie je het gezellige dorp zo voor je met alle gezellige pompoenen en lichtjes.
Huis van de herfst is een hartverwarmend,cozy en liefdevol herfst verhaal met de nodige diepgang erin verwerkt. De serieuze onderwerpen zoals angsten overwinnen en persoonlijke ontwikkeling zijn erg mooi en puur beschreven. Ook staan de thema's vriendschap, romantiek,familie en recepten centraal.
Over recepten gesproken: achterin het boek staan leuke recepten om zelf uit te proberen.
Sandra heeft voor herkenbare personages gekozen die goed zijn uitgewerkt. Je raakt betrokken bij de personages en voelt hun vriendschap en samenhorigheid. Maar je voelt ook de angst en onzekerheid bij hoofdpersoon Lucia

Huis van de herfst is zeker een aanrader om helemaal in de herfst sfeer te komen en te lezen onder een dekentje met een lekker warm drankje.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987