Ik blauw van jou

Priscilla1987 25 augustus 2024
-- Aan de zonovergoten kust van de Côte D'Azur probeert Mira haar perfecte ex te vergeten. Haar relatie met Karsten was, net als haar vakantie, tot in de puntjes verzorgd. Maar het gemis wordt snel minder als ze de onbevangen Pim ontmoet. Een knappe jongen op een zeilboot die haar een heel ander leven laat zien. Eentje vol spanning en wonderschone natuur.
Ze raakt betoverd door Pim. Als het einde van de vakantie nadert, moet ze een keuze maken. Laat ze alles achter voor een leven vol avontuur met Pim of gaat ze terug naar een uitgestippeld bestaan met Karsten? --

Dit is het debuut van Charlotte. En na het lezen van dit verhaal zou je dat niet zeggen. Ik vind de titel super leuk gekozen.

Charlotte heeft een vlotte, humoristische en beeldende schrijfstijl. De setting in Frankrijk is goed beschreven waardoor je alles voor je ziet. Het mooie blauwe water, de dolfijnen, de boot en natuurlijk de knappe Pim. Ook staan er mooie quotes in het verhaal, zoals: ' Laat het leven niet iets zijn dat je overkomt, neem zelf de regie.'

Ik blauw van jou is een leuk,romantisch, liefdevol,humoristisch en avontuurlijk feelgood verhaal met een mooie opbouw van het verhaal en een mooi liefdevol einde. Erg mooi dat de boot een grote rol in het verhaal heeft, en met de boot begint en eindigt
Ik hoop dat Charlotte nog meer verhalen gaat uitbrengen want dit verhaal smaakt zeker naar meer!

Meer recensies van Priscilla1987