Ik heb het echt gemaakt

Priscilla1987 30 augustus 2024
-- Fabiënne heeft hard gewerkt voor haar luxeleventje aan de top van de mode-industrie – al helpt het ook dat ze een geheime relatie heeft met Max, de directeur van een groot Nederlands modemerk. Wanneer ze naar Parijs gaat voor een businesstrip, heeft ze een bizarre ontmoeting met de knappe, gevoelige Adam, die haar opgebouwde succesverhaal aan het wankelen brengt. Het verleden speelt op, een periode waaraan Fabiënne liever niet terugdenkt.--

Dit is echt weer zo'n boek waarbij ik denk: waarom heb ik hem niet eerder gelezen? Want ja ook dit keer heeft Chantal weer een prachtig boek geschreven.
Door de fijne, meeslepende en beeldende schrijfstijl vlieg je door het boek.
Chantal heeft een mooie balans laten zien tussen humor en diepgang, blijheid en verdriet.
Het verhaal heeft een mooie opbouw en bevat meerdere aspecten van een feelgood.
Het is emotioneel, meeslepend, onroerend, romantisch, liefdevol en humoristisch.
De personages zijn levendig en realistisch beschreven. Je leert vooral Fabiënne goed kennen mede door de flashbacks krijg je een goed beeld van haar en haar verleden. Je leeft met haar mee en voelt haar emoties. Ik vond de interactie tussen Fabiënne en Rachel ook erg mooi om te lezen. En ja Adam wat kan je daar nog meer over schrijven dan : iedereen verdient een Adam in zijn/ haar leven. Love naar Adam.
Ik heb het helemaal gemaakt gaat over liefde, vriendschap,familie,verlies,armoede,verwaarlozing, ambities, mode en je hart volgen.
Dit boek is heel anders dan de serie van Chantal, heel mooi om te zien dat ze deze kant op is gegaan met dit boek.
En ook complimenten voor de titel, die past perfect bij het boek op meerdere manieren.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987