Koffers vol liefde

Priscilla1987 08 augustus 2024
- Juliette heeft haar hele leven doorgebracht op een paar vierkante kilometer in Oud-Zuid. Nu ze vijftig is, heeft ze behoefte aan avontuur. Samen met haar nieuwe liefde David waagt ze de sprong en vertrekt ze naar Italië om een klein kasteeltje tot boutiquehotel te verbouwen. Ze ziet zichzelf in een bloemetjesjurk verse focaccia's voor de lunch serveren terwijl haar verloofde aan het klussen is. Maar helaas blijkt David over twee linkerhanden te beschikken.
Dan duikt er ook nog een oude vakantieliefde op - die tot overmaat van ramp wél heel handig is. Plotseling voelt het alsof ze met Marco haar droom aan het verwezenlijken is in plaats van met haar verloofde David. Juliette zal een keuze moeten maken...-

Als eerste viel mij de mooie romantische cover op dat super mooi past bij dit romantische,humoristische en avontuurlijke verhaal.
In dit verhaal zaten er voor mij zowel pluspunten als minpunten in.
Zo moest ik er echt even inkomen in dit verhaal, was er veel herhalingen in tegenslagen en irriteerde ik mij toch wel aan hoofdpersoon Juliette.
Maar er waren ook heel veel positieve dingen.
Ik vond het een hele mooie setting waar je een goed beeld bij kreeg, erg verfrissend doordat de hoofdpersonages al wat ouder zijn, ik vond de spreekwoorden erin erg leuk, het plot was verrassend en er zit veel humor en romantiek in het verhaal.

Ondanks dat dit niet mijn favoriete verhaal van Marli Elisa is, heb ik mij zeker weer vermaakt met dit romantische tussendoortje.
3,5/5 ⭐️

- Vanuit de Verhalenfabriek is eerder ook Sterre's zomer en Flora's winter verschenen Vanuit Marli Elisa.
Ook heeft ze samen met andere auteurs Hart te huur geschreven. En vergeet ook zeker niet mijn favoriet van Marli Elisa te lezen : Tommy en Livia. -

Meer recensies van Priscilla1987