Lola- Bij ons in het dorp

Priscilla1987 17 augustus 2024
-- Marije is getrouwd met Huub, heeft twee kinderen en is eigenaresse van de enige kledingzaak in Klinkert.  Haar huwelijk is een beetje ingedut. Maar dat verandert als  Lola in het dorp arriveert.
Lola is alles wat Marije niet is en wat ze wel graag wil zijn: extravert, zelfverzekerd en onbezorgd. Ze worden dikke vriendinnen als Lola Marije uit de brand helpt bij het zomerfeest.  Maar niet alleen helpt ze met het feest, Lola geeft Marije ook advies om haar ingedutte huwelijk weer nieuw leven in te blazen.
Wanneer Marije erachter komt dat Lola een affaire heeft met een getrouwde man, staat hun vriendschap op losse schroeven. Kan Marije Lola nog wel vertrouwen? --

Dit is het tweede verhaal van Stephanie van der Pol. En deze was ook weer Heerlie de peerlie om te lezen.

Stephanie heeft een vlotte, luchtige en beeldende schrijfstijl waardoor je echt het gezellige en knusse Brabantse dorp voor je ziet.
Het is een leuke, gezellige en verrassende verhaallijn met realistische, herkenbare en toegankelijke personages met ieder hun eigen karakter.

Een tussendoortje over vriendschap, vertrouwen, onzekerheid,overspel en mentale gezondheid.
Ik ben erg benieuwd naar het volgende deel.

⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987