Meedogenloze erfgenaam

Priscilla1987 10 augustus 2024
-- Als liefde het dodelijkste wapen is, dan sta ik op het punt om te ontdekken hoeveel ik kan bloeden.
Mijn vader waarschuwde me altijd om niet verliefd te worden. Dat het alleen maar hartzeer en pijn zou veroorzaken. Maar als ik Noah ontmoet en zijn blik over me heen valt, als een vurige tong die mijn huid verwarmt, stort ik me dwaas halsoverkop in dat risico.
Ik had de duisternis in zijn donkere ogen moeten zien. In plaats daarvan stap ik voorbij het punt waarop ik niet meer terug kan, me er totaal niet van bewust dat elke kus, elke hartstochtelijke streling, me een stap dichter bij het ultieme verraad brengt.
Want Noah is niet de charmante man die ik dacht dat hij was.
Hij is een meedogenloze huurmoordenaar die werkt voor de Gianni familie op een missie van wraak tegen mijn vader... en ik ben het doelwit.--

Meedogenloze erfgenaam is het tweede deel uit deze serie en het is wel aan te raden eerst het eerste deel te lezen doordat personages uit het eerste deel terug komen in dit deel en bepaalde situaties verder lopen.
Ik was erg enthousiast over genadeloze geloften dus was erg benieuwd naar dit tweede deel.
Ook dit deel bevat spanning, romantiek en heel veel spice naast het maffia gedeelte. Alleen kwam dit alles pas later op gang, wat ik wel jammer vond. Ik miste de spanning in het eerste gedeelte van het boek.
Na ongeveer de helft word de spanning wel weer goed opgebouwd en wil je door blijven lezen .
De plottwist is wel erg goed en verrassend.
De personages zijn goed beschreven en je krijgt dan ook een goed beeld van beide personages .
Dat de personages uit het vorige deel weer meespelen vind ik echt een pluspunt .

Hou je van maffia romance met spanning, romantiek, een goed plot en veel spice raad ik deze serie zeker aan.
Ik geef dit tweede deel 3.5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987