Nachtdienst

Priscilla1987 11 september 2024
Spooknacht - Joseph Roelands

- Ik vond dit een erg leuk en verrassend verhaal met hele leuke twists erin verwerkt.
Het is verrassend, flirterig en steamy. Pluspunten voor het halloween thema erg leuk gedaan.

Oppassen - Jaimy Smeets

- Ik vond dit een mooie verhaallijn met een serieus onderwerp erin verwerkt. Doordat het verhaal meer diepgang heeft is het minder steamy. En toch heeft Jaimy dat er mooi in verwerkt. Alleen het einde voelde voor mij niet helemaal af, misschien komt er nog een vervolg?

Maar ik wil jou - Lyona Rose

- Ik vond dit een erg liefdevol verhaal met herkenbare en realistische personages. Erg steamy maar de relatie is erg liefdevol en respectvol beschreven. En het einde vond ik heel erg mooi.

Een zakelijke date - Miss Thorn

- Ik vond dit een hele leuke originele verhaallijn. Een verhaal wat erg lekker weg leest. Steamy, origineel en openmined verhaal. Maakt nieuwschierig naar de identiteit van deze auteur .

Mijn held, mijn lover - Corina Dekker

- Ik vond dit een erg liefdevol verhaal met leuke en lieve personages. Een hele mooie opbouw tussen de personages qua aantrekkingskracht.

Roomservice - Joseph Roelands

- Roomservice krijgt een hele andere betekenis na het lezen van dit verhaal. Joseph heeft altijd een verhaal waar leeftijdsverschil in zit( spooknacht was een uitstapje naar geen leeftijdsverschil) maar het wordt zo beschreven dat dat voor liefde geen issue hoeft te zijn. Erg mooi in het verhaal verweven.

Nachtdienst is een hele mooie bundel met verschillende settings en combinaties van personages.
Een mooie combinatie aan auteurs en verhalen.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987