Of anders....

Priscilla1987 20 juni 2024
Eerder las ik " Vakken van wraak " van Tamara en was dus erg benieuwd naar haar nieuwe novelle.
Ik vind de opbouw van het verhaal erg goed gedaan. Er gebeurd veel waardoor je geboeid blijft om te lezen. Het verhaal is spannend en mysterieus en je vraagt je af wat er allemaal is gebeurd en gaat gebeuren. Maar ik vond het ook erg verrassend. Vooral het einde had ik niet verwacht.
Tamara was er zelf ook bij,bij de bespreking van de leesclub en vertelde dat het hoofdthema tweede kansen was. En ik denk dat ze dat heel erg goed verwerkt heeft in deze novelle . Door dit thema krijgt deze thriller ook nog een feelgood randje.
Nora, het hoofdpersonage is goed uitgewerkt en realistisch neergezet.
Door de vlotte en beeldende schrijfstijl vlieg je door het verhaal.

Ik heef het verhaal 3,5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987