Feelgood bundel Overwerken

Priscilla1987 26 september 2024
Overwerken is een hele leuke feelgood bundel met 5 verhalen van 5 verschillende auteurs.
Een bundel met romantische, flirterige, hartverwarmende, liefdevolle en ontroerende verhalen. Een leuke diversiteit aan personages. Denk aan oudere personages die met pensioen gaan, biseksuele personages en personages met een leeftijdsverschil.

1: Het schoolkamp - Marije Gerritsen
- Dit is een romantisch en speels goed lopend feelgood verhaal met een leuke school setting.
Twee collega's met tegenovergestelde karakters plus nog een stoorzender. Marije heeft een vlotte en boeiende schrijfstijl waardoor je zo door het verhaal heen vliegt.

2: Collega's of meer - Kimberly Schünemann
- Dit is een leuk origineel verhaal met een leuke kantoor setting. Biseksuele personages die een geweldige chemie hebben. Zowel de verwarring als de aantrekkingskracht is erg goed beschreven.
Kimberly sluit het verhaal liefdevol af.

3: Verliefd op de juf - Joseph Roelands
- Dit leuke, speelse en flirterig verhaal past weer erg mooi bij de stijl van de auteur.
Een leuke school setting met een relatie tussen een juf en een vader van een leerling.
De chat gesprekken zijn een hele leuke toevoeging.

4: Voorbestemd - Corina Dekker
- Dit is een hartverwarmend en lief verhaal tussen een zuster en een patiënt. Corina heeft in dit korte verhaal toch diepgang weten te creëren, maar soms ging het ook wat te snel. Dit is een hele mooie verhaallijn om misschien nog verder uit te breiden?

5: Het continurooster - M.H.J. Igel
- Een liefdevol, romantisch en ontroerend verhaal tussen een leraar en een vrijwilliger. De opbouw in dit verhaal is zo goed gedaan. Dat de personages ook wat ouder zijn vond ik erg verfrissend .

Al deze verhalen zijn zo leuk dat ik echt geen favoriet heb. Daarom geef ik deze bundel ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987