Perfect & Imperfect

Priscilla1987 03 juli 2024
-- Het Seizoen staat voor de deur en lady Madeline Williams maakt haar entree in de Londense society. Ze wordt begeleid door haar strenge tante Ethel, die ervoor wil zorgen dat ze de perfecte man krijgt. Tante Ethel heeft al een man op het oog: de knappe Duitse prins van Württemberg.
Maar er is nog een man die in de ban raakt van de mooie Madeline: de verarmde lord Maxwell Livingstone, een hondenfokker met een vreemd uiterlijk. Livingstone weet dat hij niet geschikt is als huwelijkskandidaat, maar de prins is dat ook niet. Hij verzint  een plan om de prins te dwarsbomen. En zet daarmee alles op het spel...--

Dit is het tweede deel uit de historische serie van Linda. Het leest weer super vlot weg. Dit deel heeft meer het feelgood gehalte dan het vorige deel. Dan bedoel ik dat het meer romantiek en humor bevat.
Het verhaal heeft twee mooie unieke personages die beide goed uitgewerkt zijn. Ook familie speelt een belangrijke rol in dit verhaal. De tantes van beide personages hebben dan ook een grote rol.
Ondanks dat het een novelle is, is het een mooi afgerond verhaal met een mooi einde.
Ook zit er een mooie boodschap in het verhaal verwerkt waar de titel al zeker op inspeelt.

Perfect & Imperfect is een leuk tussendoortje met humor en romantiek, leuke dialogen en mooie en unieke personages.
Ik heb het samen met een leesgroepje gelezen en iedereen gaf aan dit deel leuker te vinden. Ik vind het lastig kiezen doordat het vorige deel dingen had die ik beter vond maar ook dit deel had dingen die ik beter vond.
Daarom krijgt ook dit tweede deel ⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987