Scarlet

Priscilla1987 14 oktober 2024
A.C. Kramer is de auteur van: Doen,durven of de dood waar ik erg enthousiast over was. Ben ik net zo enthousiast over Scarlet?

Scarlet is geschreven vanuit Amara en Killian. Daardoor krijg je van beide personages een goed beeld. Ook al is Amara iets meer uitgediept qua personage. De seksuele spanning is voelbaar tussen Amara en Killian. En de opbouw van klus, naar klant en uiteindelijk naar geliefde is erg goed gedaan.
Het verhaal is meeslepend, spannend en wat mysterieus. De verhaallijn zit goed in elkaar met een verrassende wending aan het einde.

Is Scarlet net zo goed als Doen,durven of de dood?
Het verhaal is zeker een aanrader om te lezen als je van dark romance houdt.
A.C. Kramer heeft ook met dit boek laten zien dat het een hele goede auteur is met een spannende en meeslepende schrijfstijl.
Maar... ik had dit keer niet het wauw effect dat ik bij Doen, durven of de dood wel had.
Daarom geef ik dit verhaal ⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987