Secret amour

Priscilla1987 27 augustus 2024
Dit is mijn eerste kennismaking met Lyona Rose, en ik ben heel blij dat ik deze auteur heb mogen ontdekken namens @mhbooks_
Het boek heeft fijne korte hoofdstukken wat lekker weg leest. Naast de vlotte schrijfstijl is er nog iets aan de schrijfstijl dat ervoor zorgt dat je door wil blijven lezen. Ik kan niet precies zeggen wat dat dan is maar ik werd er heel erg blij van.
Het verhaal heeft een mooie opbouw waarin je kennis maakt met de personages en meteen door hebt dat ze iemand missen in hun leven. De kern leest lekker vlot doordat er tempo in het verhaal zit en er genoeg gebeurd waardoor het niet saai wordt. Op het einde krijgen we een mooie plottwist wat goed is uitgewerkt. Het verhaal laat zien wat liefde met je kan doen en dat iedereen dat anders aanpakt.
Secret amour gaat over geheimen/ verboden liefde, vriendschappen en jaloezie. Maar ook over familie en ziekte.
Annabella, Natasja en Jos zijn goed uitgediept en leer je ook goed kennen. Ze komen dan ook realistisch over. Tim komt pas later in het verhaal naar voren en is eerst nog wat mysterieus, wat zijn personage ook interessant maakt.

Secret amour is mysterieus, spannend en steamy.
Een boek met realistische personages en een erg goed uitgewerkt plot.

4,5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987