Slot erop

Priscilla1987 13 juli 2024
De cover alleen al is een plaatje om te zien, maar het verhaal is net zo mooi!

Slot erop is het vervolg op Strik erom, maar ik heb zelf eerst dit deel gelezen wat prima te doen was.
Door de vlotte, beeldende en meeslepende schrijfstijl van Lisanne vlieg je door het boek. Door de fijne korte hoofdstukken en het fijne lettertype denk je steeds 1 hoofdstukje kan nog wel. Maar voordat je het weet is het boek al uit.
Doordat het vanuit twee perspectieven is geschreven leer je beide personages goed kennen. Je wordt mee genomen in hun gedachtes en gevoelens waardoor je met hun mee leeft. Maar ook hun keuzes begrijpt en zelfs soms aanmoedigt.
Natuurlijk heeft de kleine Viƫnna mijn hart gestolen met haar slimme en schattige uitspraken.
" Maar ik wil dat jij en Giel samen zijn, jullie sjansen met elkaar dus... jullie zijn verliefd."

Dit is een echte friends to lovers verhaal waarin beide personages aan zichzelf moeten werken. Ik vond het erg mooi om te lezen hoe ze elkaar hiermee kunnen helpen en hun band nog hechter wordt.
Het verhaal heeft een mooie opbouw naar het einde toe, waar steeds meer puzzelstukjes op hun plek vallen. Ondanks dat ik het een erg mooi eind vind mis ik nog wel wat stukjes over Linda in dit boek.

Slot erop is een mooi feelgood verhaal met een mooie balans tussen diepgang en humor, mooie realistische personages en een einde waar je een warm en blij gevoel van krijgt.

Meer recensies van Priscilla1987