Strijdlust

Priscilla1987 15 juli 2024
-- Liefde kan mooi zijn, maar eveneens verwoestend. Liefde kan je vervullen van geluk, maar ook kapot maken van verdriet. Ik ben mijn meisje kwijt en binnenin verscheurt het me. Het liefst wil ik alles vergeten wat er de afgelopen jaren gebeurde en terugkeren naar dat moment, vlak voordat ik ons lot veranderde. Ik wil de vreugde en het geluk opnieuw ervaren, samen met haar.
Alleen kan dat niet. Niet zolang hij een gevaar voor haar vormt. Niet zolang hij de baas is.
Ik moet een plan bedenken om hem kapot te maken en haar terug te winnen. Ze hoort bij mij. Ze is van mij. Geen enkele afstand zal mij tegenhouden om voor haar te vechten. Er komt een dag waarop we weer samen zullen zijn. --

Dit is mijn eerste kennismaking met de verhalen van Jennifer Jay. En na het lezen van Strijdlust ben ik erg benieuwd geworden naar haar andere boeken.
Jennifer heeft een fijne,levendige, meeslepende en beeldende schrijfstijl. Je wordt meteen het verhaal ingetrokken en door de verrassende wendingen blijf je geboeid om door te blijven lezen.
De opbouw van het verhaal is erg goed gedaan met op de juiste momenten een spanningsopbouw.
Doordat het vanuit twee perspectieven is geschreven leer je de personages goed kennen, mede ook door de goede uitwerking van de personages. De auteur neemt je als lezer mee in de emoties van de personages. De strijd van beide is voelbaar, net zoals het verdriet, angst en onbegrip. Sommige stukjes heb ik dan ook met een brok in mijn keel gelezen. Het is erg mooi en realistisch geschreven.

Strijdlust is een ontroerend, origineel, emotioneel, hartverscheurend, liefdevol,meeslepend en verrassend dark romance verhaal.

( Let op de triggerwarnings zoals seksueel misbruik en mishandeling. )

Heel erg bedankt voor het recensie exemplaar en voor het meedoen aan de blogtour @auteur.jenniferjay .
4,5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987