Ugly love

Priscilla1987 16 oktober 2024
-- Wanneer verpleegkundige Tate haar buurman Miles tegen het lijf loopt, voelt ze zich onmiddellijk tot hem aangetrokken. En dat is wederzijds! Van liefde kan echter geen sprake zijn: hij wil geen relatie en zij heeft er geen tijd voor. 'Neighbors with benefits' daarentegen... Hun set-up heeft genoeg kans van slagen, zolang Tate zich maar aan twee regels weet te houden: vraag niet naar het verleden en verwacht geen toekomst samen. Maar hoe leuk is het om je aan de regels te houden?--

In het begin lijkt dit boek misschien op een chiché verhaal. Maar het is zoveel meer!

Colleen Hoover heeft een fijne en meeslepende schrijfstijl waardoor je al meteen in het verhaal zit.
Het is geschreven vanuit het heden en verleden.
Het heden is de verhaallijn van Miles en Tate.
En het verleden is de verhaallijn van Miles en Rachel.
Door de mooie opbouw en de wisseling in perspectief wil je door blijven lezen. Tate en Miles zijn realistische personages en je leeft als lezer met hun mee. Vooral het verhaal van Miles geeft de extra diepgang in dit verhaal. Ik denk dat het je als ouder nog meer raakt.
Het boek geeft je een brok in je keel maar ook zeker een lach op je gezicht.
Gelukkig heeft Ugly love een romantisch einde.

Ugly love is een meeslepend, onroerend,emotioneel en hartverscheurend verhaal over rouw, verlies, vriendschap en liefde.

Vond ik het beter dan It end with us? Nee dat niet maar het krijgt wel 4.5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987