Ver van je bed

Priscilla1987 25 juli 2024
Aan de stok
Patricia van Dam
Lotte gaat mee op werkweek naar Duitsland.
Maar ipv een bed krijgt ze een tent. Ze haat kamperen, maar de eigenaar van de locatie is niet alleen een vreselijke eikel maar ook erg aantrekkelijk..
- Wat een leuke en realistische verhaallijn, met leuke krachtige personages die aan elkaar gewaagd zijn.
Humoristisch, romantisch, beeldend en steamy.

Blonde bezienswaardigheden
Lisanne Stam
Denzel gaat naar Zweden voor de blonde bezienswaardigheden te bekijken. Hij neemt zijn broertje mee als wingman, maar of dat de grootste fout of grootste zegen is.....
- Een hele leuke verhaallijn met verrassende wendingen en gênante situaties.
Humoristisch, verrassend en steamy.

Van ver gekomen
Kristie Raaijmakers
Mona was vroeger verliefd op Lucas, maar Mona werd altijd gepest. Ze wil een nieuw leven opbouwen maar lukt dat als ze net daar Lucas tegen komt?
- Een mooie, realistische en diepgaande verhaallijn met een cultureel kijkje in Spanje. Mooie personages met een mooie groei.

Een boom te ver
Ryanne Veldkamp
Mare wordt naar Noorwegen gestuurd om een landeigenaar te overtuigen zijn erfgrens een paar meter op te schuiven. Of dat haar gaat lukken....?
- Een mooie romantische verhaallijn met een diepere laag. Met mooie sterke personages en een hele lieve dochter die een mooie rol in het verhaal heeft.

Van ruilen komt huilen
Kyra Mind
Lena komt erachter dat haar vriend een affaire heeft met haar beste vriendin. Samen met de bedrogen vriend van haar beste vriendin neemt ze een taxi naar het vliegveld. Maar of ze daar ook aankomen....?
- Een verhaal met wat minder spice dan de rest van de verhalen maar wel een vol met drama en avontuur.
Een mooi vermakelijk afgerond verhaal.

Aloha, baby!
Nicole Schelling
Phoebe wordt door haar beste vriendin meegenomen naar een bruiloft op Hawaï om haar ex te vergeten. Zodra ze Jax ontmoet is ze haar ex sneller vergeten dan verwacht.
- Ik dacht te weten waar het verhaal heen ging. Maar dan gooit Nicole er toch een verrassing in.
Humoristisch, dramatisch, liefdevol en steamy.

Bloemen in je haar
Renée Olsthoor
Annabelle neemt haar oma mee naar San Francisco waar haar oma een verleden heeft. Zal het verleden zich herhalen bij Annabelle?
- Een hele lieve romantische verhaallijn met hele leuke liefdevolle personages.
Wat een super leuke hippe oma en een super mooie band tussen oma en Annabelle.

Bestemming in de diepte
Anne May
Het is jaren geleden dat Max in Ierland is geweest waar een stuk van haar verleden ligt. Wanneer ze terug gaat voor een project komt ze daar iemand uit haar verleden tegen die haar zowel heeft gered als gekwetst .
- Even bracht dit verhaal mij in de war omdat het een heel ander verhaal is dan de rest. Een combinatie van fantasy en romance. Verrassend, romantisch en fantasierijk.

Dushi Curaçao
Yentl Spijk
Anne gaat naar Curaçao om aan haar boek te schrijven. Ze wil geen afleiding maar als ze de knappe lifeguard tegenkomt is dat toch nog best lastig...
- Een speels, flirterig en steamy verhaal met leuke uitdagende dialogen tussen de personages.

Een zee van tijd
Melissa Blad
Lia en Chris zijn elkaar uit het oog verloren. Totdat ze elkaar weer zien op Rhodos. Lia voelt zich gekwetst door Chris. Zal het hem lukken om de geschiedenis te herschrijven?
- Een mooi liefdesverhaal met diepgang
Meeslepend, romantisch en steamy

Meer recensies van Priscilla1987