Verkocht

Priscilla1987 15 augustus 2024
Ik mocht namens Sofie haar debuut Verkocht lezen.
Als eerste valt natuurlijk de hele mooie cover op met alle mooie details. Maar na het lezen van het boek was ik helemaal 'verkocht' om meer te willen lezen van Sofie.

Sofie Cloet heeft een fijne, vlotte, meeslepende en beeldende schrijfstijl. Verkocht heeft een mooie,emotionele en krachtige verhaallijn maar ook een hele mooie opbouw waarin eerst tijd is om de personages te leren kennen. Daarna word je als lezer in het verhaal gezogen door de spanning en chemie tussen de personages maar ook blijf je geboeid om door te blijven lezen door de diepgang in het verhaal.
De personages zijn goed uitgewerkt en realistisch neergezet. Je leeft met ze mee en sluit ze in je hart.
De emoties zijn voelbaar bij de lezer, zo zit je het ene moment met een glimlach te lezen en het andere moment op het puntje van je stoel . Maar ook krijg je de neiging om een personage even wakker te schudden. De chemie en passie spatten ervan af tussen Nora en Andreas. En de leuke speelse dialogen passen mooi bij de steamy momenten.
Niet alleen de hoofdpersonages hebben mij geraakt in dit verhaal maar ook de bij personages hadden ieder hun rol in het verhaal. Zo ben ik ook erg nieuwschierig geworden naar Eric, maar ook naar broer Levi.
Gelijk goed nieuws daarover... het tweede deel gaat over Levi.

Verkocht is een aangrijpend,meeslepend,emotioneel, spannend,passioneel en steamy liefdesverhaal met een diepere laag en mooie realistische personages.

4,5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987