Verlangen naar New York

Priscilla1987 27 juni 2024
Verlangen naar New York heeft een originele, meeslepende, emotionele, humoristische en boeiende verhaallijn. Doordat er veel in het verhaal gebeurd wil je blijven doorlezen om erachter te komen voor wie Charlotte gaat kiezen.
Doordat er ook emotionele onderwerpen aan bod komen geeft dat diepgang aan het verhaal.
Het verhaal zit vol met verrassende wendingen tot het einde van het boek.
Sara Goossens heeft een vlotte en meeslepende schrijfstijl waardoor je door het verhaal vliegt.
De verschillende personages zijn erg goed uitgewerkt qua karakters en je leert ze ook goed kennen.
Ik vond de verschillende karakters van de mannen erg leuk en had natuurlijk ook mijn voorkeur. Alleen de manier waarop de mannen alles accepteren van Charlotte vond ik erg onrealistisch. Ik irriteerde mij dan ook het meeste aan haar doordat ik mijzelf niet in haar kon verplaatsen door haar keuzes.
Vriendin Clarice vond ik daarintegen geweldig. Wat een leuke en lieve vriendin .

Ondanks dat ik geen fan ben van Charlotte, vind ik Verlangen naar New York een origineel en meeslepend verhaal met verrassende wendingen en goed uitgewerkte personages.
Een verhaal waarin drama, humor, romantiek,liefde en diepgang samen komen.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987