Vleugel vrij

Priscilla1987 24 augustus 2024
Vleugel vrij- Bevrijd me 3
Suzanne van Bilderbeek

Terug in Amsterdam heeft Alessa niet alleen heimwee naar Matthew, maar ook naar Florida. Om zich uiteindelijk te kunnen vestigen, moet ze eerst onopgeloste zaken afhandelen. Niet alleen Eric maakt het haar lastig, door een onverwachte wending uit het verleden ziet Alessa in dat haar pad leidt naar een ander continent: Sydney, Australiƫ.

Dit is het derde en laatste deel uit de trilogie van de Bevrijd me serie. Swipe naar foto 2 om te zien hoe mooi alle covers bij elkaar passen.
Eenmaal weer begonnen zit je weer helemaal in de levens van Matthew en Alessa.
In deel een kreeg je al een band met de personages. In het tweede deel leerde je ze nog beter kennen. En dit laatste deel is echt de afsluitende fase van het verhaal, waarin je de mooie groei van Alessa ziet waardoor ze verder kan met haar leven en weer gelukkig kan zijn.
Ook heeft de kleine Maddy een grote rol in dit deel, wat perfect in het verhaal past en het verhaal nog sterker maakt.
Ik vind het erg jammer dat ik afscheid moet nemen van deze mooie, realistische en kwetsbare personages ook al is het een mooi afgerond verhaal.
Suzanne heeft echt een eigen stijl in het schrijven van haar verhalen wat ik erg fijn vind om te lezen.
Je blijft van het begin tot het einde geboeid om verder te lezen. De Bevrijd me serie is een kwetsbare liefdevolle en emotionele serie die zeker niet mag missen in je boekenkast.

4 sterren voor dit derde deel.
4,5 ster voor de gehele serie.

Meer recensies van Priscilla1987