Voor ik je laat gaan

Priscilla1987 23 juli 2024
Yasmen en Josiah zijn zielsverwanten. Ze hebben de once in a lifetime-liefde waar je van droomt: een tijd vol passie, hard werken, grote dromen en veel liefde, ook voor hun twee kinderen.
Maar dan treft het noodlot hun familie en het leven waar ze van droomden lijkt onherstelbaar gebroken. Yasmen raakt in een depressie, Josiah stort zich op het runnen van het restaurant en langzaamaan raken ze elkaar kwijt. Tot Yasmen het niet meer aankan en een scheiding aanvraagt.
Twee jaar later hebben ze een nieuw ritme gevonden in het co-ouderschap van hun twee kinderen en het runnen van hun succesvolle restaurant. Ook beginnen ze allebei voorzichtig met daten. Maar als magneten blijven Yasmen en Josiah naar elkaar toe bewegen, en beginnen ze zich af te vragen of ze elkaar écht kunnen laten gaan ...--

Via de leesclub van @ilonaslevenbijls mocht ik mee lezen met de leesclub van dit mooie boek.

Ondanks dat er soms wat veel herhaling in zat zitten er ook heel veel sterke punten in het verhaal.
Zo vind ik Kennedy Ryan een hele fijne en meeslepende schrijfstijl hebben waardoor ik meteen in het verhaal zat en ook geraakt werd door de emoties van de personages.
Het boek heeft een mooie realistische verhaallijn met diepgaande thema's zoals rouw, verlies, mentale gezondheid en therapie. Dit alles is erg mooi en respectvol beschreven. Het boek laat zien dat iedereen anders met rouw en verlies omgaat. En dat het oké is om niet altijd oke te zijn.
Dit verhaal, deze personages laten zien wat echte liefde is.
De personages zijn goed uitgewerkt en je leert ze goed kennen. Je word meegenomen in hun gevoelens,emoties en onzekerheden maar ook in hun samenwerking in het ouderschap en het runnen van een bedrijf.

" Ik wil beter worden en de beste, meest complete versie van mezelf zijn voor mijn kinderen, voor mijn moeder, voor mijn vrienden. En vooral ook voor mezelf. "

Voor ik je laat gaan is een verhaal dat je raakt, met realistische thema's en personages. Een verhaal dat laat zien dat echte liefde nog bestaat.
⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987