Verrassend, origineel, ontroerend en romantisch verhaal

Priscilla1987 21 juni 2024
-- Leonie heeft geen interesse in online daten; ze vertrouwt liever op het lot. Daarom verstopt ze zeven briefjes op plaatsen waar ze leuke mannen verwacht: in haar favoriete boek in de boekhandel, in een Noorse trui in een vintagewinkel, in het museum. Het werpt zijn vruchten af: diverse dates dienen zich aan, sommige meer geslaagd dan andere.
Maar dan laat het lot ook zijn andere kant zien. Wat blijft er over van dromen als alle hoop vervlogen is? Of is het beter om te blijven geloven in wat het leven voor je in petto heeft? --

Namens @lsuitgeverij mocht ik Zeven briefjes vooruit lezen die vanaf vandaag te koop is. Heel erg bedankt hiervoor.

Mia Zomerdijk ( Iris Boter) kan niet alleen goed kinderboeken schrijven en illustreren maar ook volwassen boeken schrijven.

Mia Zomerdijk heeft een vlotte, levendige en beeldende schrijfstijl. Dit had echt zo een film kunnen zijn. Het verhaal is erg origineel. Heel erg verfrissend dat het niet over online daten gaat maar wel verschillende dates mee maakt.
Het verhaal heeft een mooie balans tussen diepgang en luchtigheid, humor en verdriet, ontroerend en liefdevol. Ook is het herkenbaar op meerdere vlakken. Zowel de situaties van Leonie als van vriendin Linda.
Het verhaal heeft een verrassend mooi einde dat ik niet had zien aankomen.

Zeven briefjes is een origineel, ontroerend, hartverwarmende, romantisch, realistisch en verrassend feelgood verhaal met mooie realistische personages en een mooie balans in de verhaallijn tussen luchtigheid en diepgang.
Een must read wat mij betreft en daarom ook ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Priscilla1987