Zang het nodig is

Priscilla1987 14 september 2024
-- Enzo verschool zich als kind achter de pestkop van de klas en maakte Daniques leven niet makkelijk. Jaren later ontmoeten ze elkaar weer tijdens een schoolreünie, waarna een onverwachte wending Danique opnieuw bij Enzo brengt. Hij blijkt te lijden aan chronische pijn en Danique biedt haar hulp aan.
Een intense aantrekkingskracht blijft de twee naar elkaar toe trekken. Enzo heeft zijn muren hoog opgetrokken, maar Danique weet af en toe toch door de gebroken stukjes heen te glippen.
Er ontstaat een band tussen de twee, maar Enzo’s traumatische verleden dreigt die in de weg te staan.--

Eerder las ik van Lily Rosenberg ' Wachten op sneeuwval '. Dat vond ik al een mooi verhaal. Maar deze novelle is echt nog beter.
Zolang het nodig is, is kwetsbaar, puur,hartverscheurend, emotioneel,liefdevol en steamy.

Lily Rosenberg heeft een meeslepende schrijfstijl. Vanaf het begin tot eind zit je in het verhaal. Een verhaal dat je raakt doordat het zo mooi, maar ook kwetsbaar en puur is geschreven. Ondanks dat dit een novelle is zit er zoveel diepgang in het verhaal door de serieuze en kwetsbare thema's zoals trauma, pesten en chronisch ziek zijn. Toch voelt het niet te zwaar door ook de liefdevolle en steamy scènes erin te verwerken.
Danique en Enzo zijn mooie realistische personages. Hun aantrekkingskracht is mooi beschreven en hun emoties zijn voelbaar voor de lezer.
Een echte must read.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️