Ardeche

Ramonaleest 16 september 2024
In ‘Ardéche´ gaat Tessa met haar gezin op vakantie. De vader van haar twee jongens is tijdens een vergis moord vermoord. Tessa heeft een nieuwe vriend en haar twee zonen accepteren hem.
Tijdens hun vakantie wordt Justus de jongste van Tessa ontvoerd. Dan begint de zoektocht naar de jongen. Wie heeft hem meegenomen? En waarom?

Als lezer speur je mee in deze vakantie thriller. Ik had echter al vrij snel in de smiezen hoe het verhaal in elkaar stak, maar dat mocht de pret niet drukken.
Het gezin wordt goed beschreven, waardoor je de dynamiek ervan ook in de gaten krijgt. Ze krijgen een echte persoonlijkheid, waardoor ik een betere band met ze krijg en het verhaal me ook weet te pakken.
Van Rijn weet op een spannende manier deze thriller aan je te geven. Hij leest door haar fijne schrijfstijl heel makkelijk weg.

Meer recensies van Ramonaleest