De prijs

Ramonaleest 16 september 2024
In ‘de prijs’ nemen van de Ven en Asman je mee naar het criminele circuit. Vanuit verschillende oogpunten krijgen we een kijkje in dit leven. Zowel van de recherche als van kopstukken die er midden in zitten.
Je merkt dat er veel onderzoek is gedaan om alles kloppend te krijgen, en dan zal de kennis van de Ven er zeker aan bijgedragen hebben.

Ik merk dat de spanning in ieder hoofdstuk me weet vast te houden. Waardoor ik, ondanks door het dikke formaat van het boek, toch door wil lezen. Ik wil weten welke koppen gaan rollen, wie zich weet schuil te houden.

De schrijfstijl ervaar ik als prettig. Ze weten me met niet al te moeilijk termen toch mee te nemen in deze missies.

Boven familie, vriendschap en werk staat het thema rouw ook centraal. Deze passages worden met respect en aandacht gegeven. Ik kon dit enorm waarderen.

Meer recensies van Ramonaleest