Liefs, Dina

Ramonaleest 26 augustus 2024
Wanneer Thomas werkeloos en als alleenstaande vader achterblijft lijkt hij verloren te zijn. Niet alleen zijn vrouw is bij hem weg, maar ook zijn energie voor te leven is met haar de deur uitgegaan. Het is dat hij het draaiende moet houden voor zijn twee kinderen, maar van opruimen en wassen heeft deze man geen kaas gegeten.

Wanneer Thomas online op een bericht reageert gaat deze viral en de likes blijven binnenstromen. Al snel heeft hij een aanbieding in zijn mailbox zitten. En omdat hij de eindjes niet meer aan elkaar kan knopen kruipt hij in de huid van Dina.

Als Dina zet hij teksten op over het alleenstaande ouderschap. Wat hierbij komt kijken, hoe deze verlopen en alles wat maar te maken heeft met leven. De sarcastische humor hierin vind ik als lezer erg leuk. Ik merk dat hoofdstukken niet al te lang zijn en dat ervaar ik als prettig. Het leven van Thomas met zijn twee kinderen is herkenbaar, zeker ook wanneer je niet alleenstaand bent. De raakvlakken die de auteur weet neer te zetten maakt dat je het boek makkelijk leest.

Meer recensies van Ramonaleest