Levensecht!

Rcisca 15 augustus 2024
♡ Alles voor mij ♡

Hebben jullie dat ook weleens?
Een boek dat je niet weg kunt leggen tot het bijna uit is, dan leg je het weg om het einde uit te stellen.

Precies dit gebeurde mij deze week met Alles voor mij van Wendy Brokers.
Dit is het derde deel is de onvoorwaardelijk-serie en net zoals bij de voorgaande delen was ik mega benieuwd naar het verhaal van Tijn en Anne

Ik ga er niet omheen draaien hoor, want Brokers doet het gewoon weer. Ze schreef een verhaal waarin ze niet om de hete brij heen draait. De personages hebben beide voldoende bagage en de auteur maakt het ze absoluut niet makkelijk. Alle emoties en gevoelens komen in dit verhaal voorbij, van verdriet, rouw, woede, angst en onzekerheid tot twijfels, vriendschap, liefde en houden van.
Één ding is zeker, ook bij dit verhaal hield ik het niet droog.

Nu kan ik jullie wel veel gaan vertellen over Tijn en Anne, maar weet je? Ga ze lekker zelf leren kennen, Wedden dat je ze in je hart sluit!

Elke keer opnieuw als ik een boek van Brokers lees zorgt ze ervoor dat ik het einde uitstel, dat ik niet wil dat het klaar is. Ze maakt de personages zo levensecht waardoor ze als vrienden gaan voelen en je ze nooit meer wilt laten gaan.
Zo'n vriendengroep als die Brokers ooit startte in de Eindeloos-serie en die ze nu weer meeneemt naar de Onvoorwaardelijk-serie die wil toch iedereen!
Ik ben fan!

Heb jij deze series nog niet gelezen?
Dan kan ik maar één ding zeggen: Ga ze lezen en leg de tissues klaar!

Meer recensies van Rcisca