Niets is wat het lijkt.

Rcisca 30 juli 2024
♡ Ik heb het echt gemaakt ♡

Toen van dit boek de titel en cover bekend werden gemaakt was ik al nieuwsgierig en klaar om het verhaal te lezen.
Het duurde even, maar de vraag van Chantal wie dit boek voor haar wilde lezen en vervolgens recenseren maakte mij wakker.
Ik ben éèn van de gelukkige die het boek van Chantal kreeg, ik las mijn boek uit waar ik mee bezig was en pakte meteen door met dit verhaal.

Claassen schrijft voornamelijk in het heden, maar in de vorm van flashbacks over het verleden van Fabiënne. Die flashbacks kwamen behoorlijk hard bij me binnen en zorgden ervoor dat ik Fabiënne echt leerde kennen. Het maakte me emotioneel, maar ook dankbaar voor mijn gelukkige jeugd.

Claassen heeft een fijne schrijfstijl. Ze weet precies de nadruk op de juiste emotie  te leggen zodat je steeds door wilt lezen. Ze gebruikt de nodige humor in het verhaal die je tussendoor ook heerlijk laat lachen.

Claassen laat met dit verhaal zien dat achter elke gezicht iets compleet anders schuil kan gaan dan wat het lijkt.
Het eind van het verhaal was wel een beetje voorspelbaar, maar toch had ik daar nog wel meer over willen lezen.

Ik heb genoten!

Meer recensies van Rcisca