Ridgewood Hall trilogie, een mustread voor feelgood en historische roman liefhebbers.

Rcisca 20 juli 2024
♡ James' geheim ♡

Na maanden was daar weer vrije tijd.
Leestijd noem ik dat ook wel.
Ik had een stapel boeken gedeeld en de vraag welke ik eerst moest lezen.
James werd een paar keer genoemd en aangezien ik ook wel heel benieuwd was naar het geheim van de derde broer begon ik nieuwsgierig te lezen.

Wat is nou dat geheim en wat is er toch allemaal gebeurd.
100 jaar later volgen we Iris die het snelle.leven leidt. Ze komt in contact met haar twee achternichtjes en gaat op onderzoek.

De twee tijdlijnen onthullen beide op hun eigen manier steeds een beetje meer van het geheim van James. En na elk hoofdstuk of wisseling van tijdlijn wil je weer door met hetvolgende hoofdstuk of de andere tijdlijn om te lezen wat daarna volgt.

Mooie levenslessen haalt Iris uit haar onderzoek naar het verleden en ze wordt er met de dag sterker van.

Ook James wordt met het hoofdstuk meer volwassen en verantwoordelijk.
Zou hij dan toch verlangens hebben naar een ander leven dan hij altijd heeft geleid?

Enthousiast als ik al was na deel 1 en 2, ben ik dat na het lezen van deel 3 nog steeds.
Houd jij van Feelgood en historische romans? Dan is deze trilogie een mustread voor jou

Meer recensies van Rcisca